سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ پنج شنبه 28 / 11 / 1389برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

مجله سی نت:   به گزارش خبرنگار سی نت، مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر شب گذشته در سالن اصلی مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد و برندگان معرفی شدند.

گزیده حرف های برندگان روی سن:

پسر خردسال حمید فرخ نژاد: وقتی فیلم "سفر سرخ" ساخته شد، من به دنیا نیومده بودم.
فرخ نژاد: خوشحالم که پسرم نگفت "مرحوم بابام"

ایرج رامین فر (بهترین طراح صحنه و لباس برای فیلم "جرم"): جایزه رو حق جوونها می دونم. فیلم "جرم" رو خیلی دوست دارم. به همون اندازه که "سرب" رو دوست دارم. فیلم های مسعود کیمیایی بود که باعث شد برم سمت سینما. این جایزه رو تقدیم می کنم به کسی که توی این سالها من رو تحمل کرد. همسرم غوغا بیات.

اسحاق خانزادی (بهترین صداگذار برای فیلم "جرم"): قربون تمام خاک خورده های سینمای ایران برم

احمد میرعلایی (مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی): آقای اسحاق خانزادی یک تنه ایستاد و کمک کرد تا مشکل صدای سالن میلاد حل شد.

شهاب حسینی (برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین"): احساس این لحظه رو تقسیم می کنم با تمام آثاری که شایستگی حضور در بخش مسابقه را داشتند. از اصغر فرهادی تشکر می کنم و امیدوارم که دست پر از برلین برگرده. این جایزه رو تقدیم می کنم به جمعیت خودجوش دانشجویی که دست گیری می کنند از افراد بی بضاعت

محسن طنابنده (برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم "ندارها"): بهتره که مقادیری هم به فکر بعضی از دوستانی که در کنار ما نیستند باشیم. از مسولان می خوام که همت کنند تا جایی که امکان داره آقای جعفر پناهی برگره به دامن سینما.

حامد بهداد (بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم "جرم"): چاکر آقام امام رضا. از خانواده ام، استاد حبیب الله بی گناه و آقای سمندریان سپاسگذارم. آقای کیمیایی، چقدر خوشحالم که به خاطر فیلم شما این جایزه رو می گیرم.

پدر ساره بیات (برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین") نوشته دخترش را خواند: با دلم عهد بستم که اگر جایزه گرفتم، خداوند یاری ام کند تا هزینه اش را به اعضای خانواده تقدیم کنم.

مهناز افشار (بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم "سعادت آباد"): ممنونم که بعد از 15 سال تلاش من رو دیدید. تبریک می گم به آقای فرهادی و بخصوص به پیمان معادی. و در آخر برای ایران و ایرانیان صلح، سعادت و آبادی آرزو می کنم. جایزه ام رو تقدیم می کنم به کودکان کار که تلاش می کنند درس بخوانند.

علی معلم (از اعضای هیات داوری بخش مسابقه سینمای ایران): امیدوارم قضاوت ما با قضاوت واقعی که مردم هستند یکی باشد.

مهدی هاشمی (بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم های "آقا یوسف" و "آلزایمر"): ضمن تشکر از هیات داوران و دکتر رفیعی عزیز و آقای معتمدی، نیمی از جایزه ام رو تقدیم می کنم به خانه سینما و نیمی دیگر رو تقدیم می کنم به کیانوش عیاری که فیلمش رو ندیدیم. یعنی نشون ندادند. سینما مال ماست. بدون اینکه شقه شقه اش کنیم. این وری و اون وری اش کنیم. سینما مال ماست.

مهتاب کرامتی (برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم "آلزایمر): ممنونم جناب آقای سعدی برای تهیه این فیلم خوب.

ویشکا آسایش (بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم "ورود آقایان ممنوع"): تشکر می کنم بخصوص از گروه فیلم "ورود آقایان ممنوع" که باعث شدند من اینجا باشم. ممنونم از پیمان قاسم خانی برای فیلمنامه زیبایش. و ممنونم از رضای عزیزم.

کارن همایون فر (بهترین موسیقی برای فیلم "جرم"): بیست سال پیش آقای کیمیایی با "ردپای گرگ" من رو آورد به سینما و دو سال بعدش موسیقی "سلطان" رو ساختم براشون و حالا که برای فیلمشون جایزه می گیرم.

محمود کلاری (بهترین مدیر فیلمبرداری برای فیلم "جدایی نادر از سیمین"): راستش من قصد ندارم جایزه ام رو تقدیم کنم به کسی. بخصوص به همسرم. این جایزه مال ایشونه. چون من هرچی دارم از اون دارم. پس از نزدیک به سه دهه تصمیم گرفتیم در فیلم "جدایی نادر از سیمین" از قواعد پیشین فاصله بگیریم و بریم سمت فیلمبرداری ای که دیده نشه. و خوشحالم که این تلاش دیده شد. امشب شب کیمیاییه و دلم نمی یاد که از استادم تورج منصوری یادی نکنم که بهش خیلی مدیونم. دو تا تشکر دارم. یک از محمود سماک باشی عزیز و دو از گروه فیلمبرداری و در راسشون محمد ابراهیمی که همراه ما اومد و آبرومون رو حفظ کرد.

محمود کلاری (وقتی که جایزه بهترین کارگردانی رو به نیابت از اصغر فرهادی برای فیلم "جدایی نادر از سیمین"): شش ساعت پیش با آقای فرهادی صحبت کردم. این فیلم برلین رو تکون داده. فرهادی آخرین شب فیلمبرداری "جدایی نادر از سیمین" گفت: ما که جایزمونو گرفتیم و کیفمونو کردیم. از این به بعد هرچی اتفاق بیفته، هدیه ای است که از طرف مردم می گیریم.

مسعود کیمیایی (بهترین فیلم برای "جرم"): سلام و سپاس به آقایون و خانمها. قربون همتون. نمی دونم این (با اشاره به سیمرغ) از سی سال پیش جا مونده و به من رسیده !!!؟؟؟ درود به هیات داوران که به سینمای مستقل جایزه دادند. من تنها با سرمایه ای که از این ور و اون ور قرض کردم و به هیچ جایی هم وابسته نیستم این فیلم رو ساختم. این استقلال رو این بار حس کردم. نه اینکه به من جایزه دادند. هیات داوران حرمت این استقلال رو حفظ کرد.

 


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.